Kolopot - ni slike

Čas: 2 – 3 h

Zahtevnost: srednja

Podlaga: cesta, makedam

POT: HODOŠ – DOLENCI – BUDINCI – MARKOVCI – NERADNOVCI – GORNJI PETROVCI – KRIŽEVCI – KAVČEVCI – IVANJŠEVCI – DOMANŠEVCI – KRPLIVNIK – HODOŠ

OPIS POTI:

Štartamo v kraju Spodnji Hodoš in se po robu cestišča podamo proti Dolencem. Mimo Hodoškega jezera, nato pot kmalu postane makedamska vse do kraja Dolenci, kjer zavijemo desno v Budince. Zavijemo levo do Markovcev in nato desno proti Čepincem.

Kolesarimo po dolini Velike Krke do Čepincev, nato zavijemo levo. Pot nas vodi navzgor skozi Špic Breg ter nato levo po gozdni poti tik ob meji z Avstrijo. Zapeljemo se mimo Lenarčičevega mlina v Neradnovcih. Sledi kar nekaj lahkotnih vzponov in spustov vse do Gornjih Petrovcev. Naš trud je poplačan s prelepim razgledom na Pindži.

Nadaljujemo skozi Križevce, Vrej in Oškolov Breg. Mimo Panovcev na Sv. Benedikt (zopet se nam odpre prečudovit razgled na okolico) in nato levo do Kančevcev, kjer zavijemo desno. V Ivanjševcih zavijemo spet levo ter vozimo naprej do Žlebičevega mlina.

Mimo Domanjševcev, premagamo še zadnji vzpon do Krplivnika in že kmalu pridemo v Spodnji Hodoš, našo štartno točko.

Prijetna kolesarska tura po Goričkem z kar nekaj (ne preveč zahtevnimi) vzponi in spusti. Pot poteka večinoma po malo prometnih cestah, en del pa tudi po makedamski in gozdni poti. Med vožnjo se nam odpre nekaj prečudovitih razgledov na lepo pokrajino Goričkega, peljemo pa se tudi mimo 2-eh mlinov.

Pot je predstavljena na podlagi poti s številko 2 – S sožitjem ver, najdene v  Kolesarske – panoramske poti po Goričkem (založila: Razvojna agencija Sinergija).
ZEMLJEVIDGALERIJA

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!