Ob_Kokri_Kranj-Jezero_Crnava

Čas: 1 – 2 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: cesta, makedam

POT: KRANJ CENTER – HUJE – PRIMSKOVO – GORENJE – BRITOF – OREHOVJE – SUHA PRI PREDOSLJAH – HOTEMAŽE – BREG OB KOKRI – PREDDVOR – JEZERO ČRNAVA

OPIS POTI:

Iz centra Kranja se podamo čez most (reka Kokra) in naravnost po Zupančičevi ulici. Skozi Huje, Primskovo in Gorenje, vozimo previdno po glavni cesti skozi naravnost, vse do Britofa. V glavnem križišču zavijemo levo in takoj za mostom (reka Kokra) zavijemo desno v Orehovlje.

Kolesarimo po ozki cesti med hišami in polji do Suhe pri Predosljah, kjer zavijemo desno na pot, ki kmalu postane makedamska. Skozi krajši gozdiček, čez most (reka Kokra) in takoj levo po makedamski poti tik ob reki Kokri. Vozimo po precej lepem makedamu, občudujemo okolico in le občasno srečamo kakšnega sprehajalca, tekača ali kolesarja.

Po slabem poldrugem kilometru, pri naslednjem mostu, zavijemo desno v Hotemaže in potem v križišču levo. Nadaljujemo naravnost po cesti in kmalu zavijemo levo v Breg ob Kokri. Cesta se rahlo vzpne in nato zopet izravna, ko kolesarimo med polji vse do Preddvora. Ob lepem vremenu se nam odpre prečudovit razgled na okoliške gore in hribe.

Skozi Preddvor nadaljujemo po glavni cesti, desno, nato takoj levo rahlo navzgor in že na desni strani zagledamo Jezero Črnava. Sestopimo s kolesa in po pešpoti prehodimo še zadnje metre do hotela in parkirišča ob jezeru.

Pot je prijetna in povsem nezahtevna, previdni moramo biti le pri vožnji po malo bolj prometnih cestah iz centra Kranja do Britofa. Tura je prijetna predvsem v poletni vročini, saj nam kanjon reke Kokre nudi vsaj minimalno, čeprav krajšo, osvežitev.

ZEMLJEVIDGALERIJA

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!