Mali barjanski krog

Čas: 2 – 3 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: kolesarska steza, cesta

KOLESARSKA POT: VIČ – VNANJE GORICE – NOTRANJE GORICE – PODPEČ – JEZERO – PODKRAJ – BREST – IG – ŠKOFLJICA – LAVRICA – RUDNIK – MURGLE – VIČ

OPIS KOLESARSKE POTI::

Mali barjanski krog: Našo malo kolesarsko turo okoli ljubljanskega barja začnemo na Viču, na parkirišču pri Dolgem Mostu. Prečkamo Tržaško cesto in se zapeljemo skozi Industrijsko cono Vič. V glavnem križišču zavijemo levo ter nato v naslednjem križišču desno na Cesto v Gorice. Vozimo po robu cestišča, saj tukaj ni kolesarske steze. Cesta zavije desno in kmalu nas levo in desno obdajajo polja. V križišču desno in nadaljujemo našo pot skozi Vnanje Gorice. Še zmeraj sledimo cesti, ki pri gasilskem domu zavije desno in nato levo ob železniški progi.

Mimo nakupovalnega središča, čez železniško progo in že smo v Notranjih Goricah. Previdno kolesarimo naprej po cesti. Sledi rahel spust in v križišču se držimo levo. Skozi podvoz pod železniško progo, nato sledi ravna ravnina med polji vse do Podpeči.

Prečkamo most (reka Ljubljanica) in v krožišču zavijemo levo (2. izhod), mimo bencinske črpalke. Tukaj se na žalost cestišče precej poslabša (razpokana cesta), zato vozimo še malo bolj previdno, saj ne želimo, niti nimamo volje menjavati zračnic. Kaj kmalu na desni strani zagledamo avtobusno postajo, kjer lahko na odcepu, na hitro zavijemo še do Jezera pri Podpeči (cca. 200m).

Nadaljujemo naš izlet naravnost, rahlo navzgor. Sledi prijeten spust (previdno – poškodovano cestišče) in kolesarimo naprej. Skozi Podkraj, mimo Tomišlja in v Brest. Še zmeraj vozimo po glavni cesti, tako da ni nevarnosti, da bi kam zašli.

Pripeljemo se do Iga, v križišču zavijemo levo (desno se zavije v Iški Vintgar). Skozi Ig, v krožišču desno (1. izhod) ter do konca, kjer cesta zavije levo proti Škofljici. Vozimo po ravnini med polji, mimo Industrijsko obrtne cone Škofljica in nato previdno prečkamo precej prometno Kočevsko cesto. Priključimo se na kolesarsko stezo proti centru Škofljice in nato kolesarimo naprej tik ob Dolenjski cesti skozi Lavrico do Rudnika.

Tik pred podvozom pod Južno obvoznico, se kolesarska steza konča, zato se zelo previdno podamo v križišče in zavijemo levo. Nadaljujemo našo pot po Jurčkovi cesti skozi Industrijsko cono Rudnik in naprej skozi Galjevico. Še zmeraj naravnost, čez most (reka Ljubljanica) in nato skozi Murgle. Do konca, na Cesto dveh cesarjev, čez Južno obvoznico, mimo golf igrišča Trnovo (na levi). V krožišču zavijemo desno (1. izhod) in že smo ponovno v Industrijski coni Vič. Do parkirišča pri Dolgem Mostu nas loči le še en vzdihljaj.

Mali barjanski krog nam pričara lepo kolesarsko turo, ki nas popelje okoli dela ljubljanskega barja, od Goric do Iga in Škofljice ter nazaj. Večinoma se vozimo po malo prometnih cestah, en del pa tudi po kolesarskih stezah. Žal pa je cesta od Podpeči do Iga precej poškodovana, zato moramo voziti še malo bolj previdno.

ZEMLJEVIDGALERIJA

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!