Ljubljana - Zbiljsko jezero

Podlaga: kolesarska steza, cesta

POT: BEŽIGRAD – ŠIŠKA – ŠENTVID – TACEN – PIRNIČE – VIKRČE – MEDVODE – ZBILJE

OPIS POTI:

Štartamo pri Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Peljemo po Dunajski cesti proti Črnučam in na križišču pri starem stadionu zavijemo levo na Drenikovo ulico. Nadaljujemo naravnost pod železniško progo in nato zavijemo desno po kolesarski stezi. Takoj levo in do konca ulice, spet levo in že smo na Celovški cesti. Kolesarimo ob Celovški cesti, čez obvoznico, mimo Mercator centra, naravnost v Šentvid. Ves čas imamo na voljo kolesarsko stezo, le pozorni moramo biti na pešče, ki hodijo kar vse povprek.

Pred obvoznico zavijemo desno proti Tacnu, na zadnjem križišču spet levo po kratkem klancu navzdol. Ko pridemo čez most, zavijemo spet levo pri parkirišču za Šmarno goro. Držimo se levo in vozimo po cesti. Sledi kratek in lahkoten vzpon skozi Vikrče in nato na križišču zavijemo levo v Pirniče. Kolesarimo skozi Pirniče in Verje, navzdol mimo jeza in na križišču desno v klanec, ki nas pripelje do glavne ceste. Ker je na tem delu prepovedan promet za kolesarje, se na prehodu za pešce podamo čez cesto in nato takoj zavijemo desno navzgor po stranski cesti.

Prečkamo krožišče in po cesti naravnost. Sledimo glavni cesti, ki zavije desno navzdol in po kratkem spustu pridemo do prvega parkirišča pri Zbiljskem jezeru. Pred parkiriščem zavijemo še enkrat desno, mimo nekaj kmetij in že lahko vidimo naš cilj – gostilno pri Zbiljskem jezeru. Približno eno uro dolga (odvisno od vaše kolesarske kondicije), prijetna in lahkotna kolesarska tura iz Ljubljane, v celoti asfaltirana.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!