Zagorje_ob_Savi

Čas: 2 – 3 h

Zahtevnost: srednja

Podlaga: kolesarska steza, cesta

POT: BEŽIGRAD – JEŽICA – ČRNUČE – TRZIN – DEPALA VAS – DOMŽALE – DOB – KRTINA – GORIČICA PRI MORAVČAH – KRAŠCE – MORAVČE – SP. DOBRAVA – KANDRŠE – VIDRGA – RAZPOTJE – IZLAKE – SP. IZLAKE – LOKE PRI ZAGORJU – ZAGORJE OB SAVI

OPIS POTI:

Pot začnemo v Ljubljani pri Gospodarskem razstavišču. Peljemo se skozi Ježico, Črnuče, Trzin, Domžale, Dob, Krtino in Krašce vse do Moravč (glej pot Ljubljana – Moravče).

Vozimo se naprej skozi Moravče, naravnost po glavni cesti, seveda previdno ob robu cestišča. Skozi Spodnjo in Zgornjo Dobravo ter kraj Ples. Cesta se ves čas malo vzpenja, vendar nas to ne ustavi in kolesarimo naprej. Skozi kraj Kandrše (desno navzgor se zavije proti geometričnemu središču Slovenije – GEOSS). Kmalu se lahko malo sprostimo in spočijemo noge, saj sledi dolg in lahkoten spust skozi Vidrgo, Mlinše in Razpotje, vse do Izlak.

Ko pridemo do glavnega križišča pri Izlakah, nadaljujemo naravnost po glavni cesti proti Zagorju. Kolesarimo skozi Spodnje Izlake in Loko pri Zagorju ter že kmalu prispemo na naš cilj, v prelepo mesto Zagorje ob Savi.

Tura sicer ni ravno lahkotna saj vsebuje nekaj vzponov, vseeno pa ni tako zahtevna, da je nebi mogli prevoziti. Priporočam kakšen krajši postanek več kot po navadi, ter seveda zadostno količino pijače. Prijetna pot v celoti poteka po kolesarskih stezah (do Domžal) in nato po asfaltiranih cestah.

ZEMLJEVIDGALERIJA

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!