Ljubljana - Moravče

Čas: 1 – 2 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: kolesarska steza, cesta

POT: BEŽIGRAD – JEŽICA – ČRNUČE – TRZIN – DEPALA VAS – DOMŽALE – PODREČJE – DOB – KRTINA – KRAŠCE – MORAVČE

OPIS POTI:

Izpred Gospodarskega razstavišča v Ljubljani se podamo proti Črnučam, po kolesarski stezi ob Dunajski cesti. Vozimo naravnost, čez Severno obvoznico in skozi Ježico. V krožišču zavijemo desno (1. izhod) in nadaljujemo skozi Zgornje Črnuče. Še vedno se vozimo po kolesarski stezi ob Dunajski cesti. Prečkamo obvoznico in zavijemo levo za bencinsko črpalko. Sledimo kolesarski stezi, ki za kratek čas zavije desno navzdol in nato spet nazaj do obvoznice. Obvoznico prečkamo, zavijemo levo ter skozi industrijsko cono Trzin. Na koncu cone na pričaka cca. 100M makedamske poti, ki pa nas ne ustavi.

Skozi Trzin in na koncu desno. Prečkamo glavno cesto, zavijemo levo ter kolesarimo skozi Depalo vas in naravnost v sam center Domžal. V glavnem križišču zavijemo levo, mimo tržnice in nato v naslednjem križišču desno. Do konca in naprej po kolesarski stezi ob glavni cesti čez most (reka Kamniška Bistrica). V semaforiziranem križišču desno, nato prvo levo, skozi Podrečje do Doba. V Dobu zavijemo desno, zapeljemo čez nadvoz nad avtocesto in že smo v Krtini.

Od tukaj naprej naša pot poteka po glavni cesti, tako da previdnost nikakor ni odveč. Vozimo se skozi Brezje pri Dobu, Goričica pri Moravčah, Selo pri Moravčah in Krašce. Vmes je nakaj vzponov in spustov, ki pa niso preveč zahtevni. Končno pridemo v Moravče, naš cilj.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!