Ljubljana-Kresnice

Čas: 1 – 2 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: kolesarska steza, cesta

POT: BEŽIGRAD – BTC – POLJE – ZALOG – PODGRAD – LAZE PRI DOLSKEM – JEVNICA – KRESNIŠKE POLJANE – KRESNICE

OPIS POTI:

Našo pot začnemo pred Gospodarskim razstaviščem v Ljubljani. Po kolesarski stezi ob Dunajski cesti, v križišču zavijemo desno na Linhartovo cesto. Kolesarimo po kolesarski stezi naravnost do krožišča pri Ljubljanskih Žalah, kjer zavijemo na Pokopališko ulico (3. izhod). Prečkamo Šmartinsko cesto in vozimo naravnost do naslednjega semaforiziranega križišča in zavijemo levo.

Do konca in desno na Kajuhovo cesto. Pri bencinski črpalki zavijemo levo v BTC in nato po kolesarski stezi ob Letališki cesti vse do Vzhodne obvoznice. Tik pred obvoznico zavijemo desno na kolesarsko in pešpot, ki vodi tik ob obvoznici. V Fužinah nato zavijemo levo na Zaloško cesto čez obvoznico, in že smo v Polju. Nadaljujemo naravnost, po kolesarski stezi oziroma previdno po robu cestišča kjer kolesarske steze ni, po Zaloški cesti. Mimo bencinske črpalke (na levi) in skozi podvoz pod železniško progo v Zalog.

Naravnost in čez most (reka Ljubljanica), kjer se začasno pridružimo označeni kolesarski poti L043: Domžale – Lavrica. Sedaj kolesarimo po ožji, včasih tudi malo bolj prometni cesti, zato previdnost ni odveč. Skozi kraj Podgrad, nato pa kmalu lahko na naši levi strani opazimo sotočje treh rek, Kamniške Bistrice, Ljubljanice in Save.

Kolesarimo po cesti naprej do križišča, kjer označena kolesarska pot L043 zavije levo čez most (reka Sava), mi pa nadaljujemo naravnost zdaj po kolesarski poti L044 v smeri Litije, skozi Laze pri Dolskem do Jevnice, kjer se kolesarska pot L044 tudi konča. Tukaj nas pričaka rahel vzpon skozi Jevnico, ki pa nas seveda ne ustavi. Kmalu pridemo do Kresniških poljan in nato v kraj Kresnice, kjer se naša pot zaključi.

Pot iz Ljubljane do Kresnic je povsem ravninska (z izjemo rahlega vzpona v Jevnici) in lahka. Do Zaloga se vozimo po kolesarskih stezah, naprej pa po cesti. Ob poti si lahko ogledamo sotočje Kamniške Bistrice in Ljubljanice v Savo.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!