Ljubljana-Jezero

Ljubljana – Jezero (Podpeč)

Dolžina: 18 km

Čas: 0 – 1 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: kolesarska steza, cesta

POT: BEŽIGRAD – VIČ – DOLGI MOST – VNANJE GORICE – NOTRANJE GORICE – PODPEČ

OPIS POTI:
Štart za Bežigradom izpred Gospodarskega razstavišča. Po Dunajski cesti, smer center. Pred Bavarskim dvorom zavijemo desno na Tivolsko cesto in pri kopališču Ilirija levo čez cesto in takoj desno kjer se nadaljuje kolesarska steza. Vozimo se naravnost in na koncu pri starem tramvaju zavijemo desno na Tržaško cesto. Kolesarimo po kolesarski stezi ob Tržaški cesti do Dolgega mosta in nato takoj za mostom zavijemo levo v industrijsko cono Vič.

Skupaj z glavno cesto zavijemo levo mimo prodajalne Renault tovornjakov in nato pri bivši trgovini Iskra zavijemo desno. Ves čas se držimo »glavne« ceste, mimo igrišča za paintball, med polji in nato desno do Vnanjih Goric. Še naprej pedaliramo po glavni cesti, desno pri gasilskem domu in levo pred železnico. Skozi Notranje Gorice (trgovina Tuš in dom upokojencev na naši levi) in čez železnico.

Ko pridemo mimo šole, na križišču zavijemo levo proti Podpeči. Tukaj se nam odpre ravninska cesta med polji, kjer je občasno kar precej vetrovno. Čez most nad reko Ljubljanico in smo v kraju Podpeč. Na glavnem križišču, takoj za trgovino, zavijemo levo mimo bencinske črpalke in naravnost po cesti.

Kmalu opazimo tablo za jezero Jezero na avtobusni postaji, ki nam kaže da moramo zaviti desno. Mimo kmetij in pred nami že zagledamo majhno jezero. Ob jezeru je tudi gostilna, kjer se lahko malo odpočijemo ter privoščimo kakšno kavico ali pa kaj bolj osvežilnega.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!