Ljubljana - Gradiško jezero

Čas: 1 – 2 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: kolesarska steza, cesta

POT:  BEŽIGRAD – JEŽICA – ČRNUČE – TRZIN – DEPALA VAS – DOMŽALE – VIR – DOB – PREVOJE – LUKOVICA – GRADIŠČE

OPIS POTI:

Pot okoli jezera je makedamska.

Izpred Gospodarskega razstavišča v Ljubljani se podamo proti Črnučam. Vozimo ob Dunajski cesti po kolesarski stezi. Mimo Plečnikovega stadiona (na levi) ter naprej. Pridemo do WTC (World trade center – na desni) in prečkamo obvoznico. Prikolesarimo v Ježico ter nato v krožišču zavijemo desno (1. izhod) čez savski most in naprej skozi zgornje Črnuče. Na koncu Črnuč prečkamo obvoznico in takoj zavijemo levo za bencinsko črpalko. Sledimo kolesarski stezi. Kmalu ponovno prečkamo obvoznico in zavijemo desno v industrijsko cono Trzin. Vozimo se skozi industrijsko cono do konca, kjer pot na kratko zapelje na makedamsko pot (cca. 100m) do Trzina.

Nadaljujemo po kolesarski stezi skozi Trzin, v krožišču zavijemo desno (1.izhod) ter nato v križišču takoj levo. Vozimo spet naravnost do konca in nato desno do glavne ceste. Cesto prečkamo in zavijemo levo na malo prometno cesto, vzporedno z glavno. Nadaljujemo skozi Depalo vas, vse do Domžal. Pred bencinsko črpalko se držimo desno in naravnost v sam center Domžal.

V glavnem semaforiziranem križišču zavijemo levo mimo Vele Domžale in nato v naslednjem semaforiziranem križišču desno. Naravnost do konca, kjer cesta rahlo zavije levo in nato v križišču desno čez most (Kamniška Bistrica). Sedaj pot nadaljujemo ob glavni cesti naravnost. Do Doba pri Domžalah lahko kolesarimo po kolesarski stezi, nato pa previdno nadaljujemo našo vožnjo po robu cestišča (cesta je precej prometna).

Skozi Želodnik, Prevoje, Šentvid pri Lukovici in nato do Lukovice, kjer zavijemo desno čez avtocesto (A1: Ljubljana – Maribor) in čez most (Radomlja). Naprej sledimo tablam in oznakam za Gradiško jezero. Takoj za mostom zavijemo levo, sledi krajši vzpon in nato spust in že smo na cilju naše poti pri Gradiškem jezeru.

V kolikor nam je ostalo še nekaj energije se lahko podamo še na približno 4 km dolgo pot okoli jezera. Pot okoli jezera je gozdna in makedamska. Voziti moramo previdno saj je pot namenjena predvsem sprehajalcem, srečamo pa tudi nekaj tekačev.

Celotna pot je prijetna in povečini speljana po kolesarskih stezah, le od Doba pri Domžalah pa do Gradiškega jezera vozimo po cesti.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!