Ljubljana-Borovnica-Pekel

Čas: 1 – 2 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: kolesarska steza, cesta

POT: BEŽIGRAD – VIČ – DOLGI MOST – BREZOVICA – DRAGOMER – LOG PRI BREZOVICI – PODPLEŠIVCA – NOTRANJE GORICE – PODPEČ – PRESERJE – GORIČICA POD KRIMOM – BREG PRI BOROVNICI – BOROVNICA – DRAŽICA – OHONICA – PEKEL

OPIS POTI:

Našo pot začnemo izpred Gospodarskega razstavišča v Ljubljani. Podamo se proti centru mesta po Dunajski cesti. Na križišču pri Bavarskem dvoru zavijemo desno na Tivolsko cesto. Mimo bencinske črpalke in nato v križišču pri Kopališču Ilirija levo čez Tivolsko cesto ter takoj desno po kolesarski stezi mimo Poslovnega centra Tivoli. Peljemo se po kolesarski stezi mimo Narodne galerije (na naši levi) in Moderne galerije (na naši desni). Vozimo naravnost po Prešernovi cesti ter malo pred križiščem z Aškerčevo cesto, zavijemo desno mimo starega tramvaja. Sedaj pot nadaljujemo skozi po kolesarski stezi ob Tržaški cesti do Dolgega mosta in nato naprej do Brezovice, kjer se priključimo na daljinsko kolesarsko pot D-1 (odsek Brezovica-Vrhnika-Logatec-Planina se začne na izvozu iz avtoceste Brezovica).

Še vedno kolesarimo naravnost po kolesarski stezi skozi center Brezovice, Dragomer, vse do Loga pri Brezovici. Tukaj se naša pot odcepi od kolesarske poti D-1. V Logu pri Brezovici, sredi ovinka za trgovino, zavijemo levo čez most čez obvoznico. Takoj za mostom zavijemo levo ter nadaljujemo pot po cesti proti kraju Podplešivca. Naprej do Notranjih Goric, kjer v križišču zavijemo desno proti Podpeči. Vozimo previdno po robu cestišča. Ko pridemo v Podpeč zapeljemo čez most (reka Ljubljanica), ter nato v glavnem križišču zavijemo desno. Od tukaj naprej pa vse do Borovnice je potrebno voziti previdno, saj je cestišče zelo poškodovano.

Vozimo naravnost po glavni cesti skozi Preserje, Goričica pod Krimom, Breg pri Borovnici in vse do Borovnice. Občasno mimo nas pripelje kakšen avto ali pa traktor. V Borovnici, v glavnem križišču, zavijemo levo proti Peklu (sledimo tablam za Sotesko Pekel). Skozi Dražico pod železniško progo in tako desno. Nadaljujemo skozi Ohonico in že kmalu prispemo do našega cilja v sotesko Pekel.

Pot je dolga malo več kot 30 km, prijetna ter povsem ravninska. Vse do Dragomerja je pot speljana po kolesarskih stezah, nadaljuje pa se po malo prometnih cestah. Previdnost pa seveda ni odveč, saj je cestišče med Podpečjo in Borovnico precej poškodovano.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!