Litijski_krog

Dolžina: 79,41 km

Čas: 4 – 5 h

Zahtevnost: srednja

Podlaga: kolesarska steza, cesta, makedam

POT: BEŽIGRAD – MOSTE – FUŽINE – BIZOVIK – DOBRUNJE – SOSTRO – BESNICA – MALO TREBELJEVO – ŠMARTNO PRI LITIJI – LITIJA – PODŠENTJUR – KRESNICE – JEVNICA – LAZE PRI DOLSKEM – DOLSKO – DOL – BERIČEVO – BRINJE – ŠENTJAKOB – JEŽA – ČRNUČE – BEŽIGRAD

OPIS POTI:

Štart izpred Gospodarskega razstavišča v Ljubljani. Vozimo po kolesarski stezi ob Dunajski cesti do križišča in zavijemo desno ob Linhartovi cesti. Do krožišča in desno (2. izhod), prečkamo Šmartinsko cesto in nato v križišču levo. Do konca in desno na Kajuhovo cesto, mimo BTC, do Most. Zavijemo levo in po kolesarski cesti ob Zaloški cesti skozi Fužine. Pred obvoznico zavijemo desno ter previdno po cesti do Fužinskega gradu.

Prečkamo most (reka Ljubljanica) in nadaljujemo naravnost po makedamski poti PST (Pot spomina in tovarištva). Čez Litijsko cesto, še vedno vozimo po PST, nato v Bizoviku levo, naslednja desno in nato še enkrat levo. Čez avtocesto v Dobrunje in nato previdno po robu cestišča Litijske ceste.

Kolesarimo naprej po Litijski cesti skozi Sostro, nato se kmalu prične daljši vzpon proti Besnici. Na vrhu klanca se nam med drevesi odpre čudovit razgled na naše glavno mesto v daljavi. Sledi spust po ovinkasti cesti, ki kmalu preide v makedam, zato moramo biti še posebej previdni.

V Besnici zavijemo desno in nadaljujemo vožnjo po malo prometni cesti in občudujemo mirno okolico. Vozimo naravnost po cesti, ki se ves čas narahlo vzpenja. Skozi Zgornjo Besnico in Prežganje. Kmalu nas pričaka zopet vzpon, do Velikega Trebeljevega in nato levo v Malo Trebeljevo. Sledi daljši spust do Šmartnega pri Litiji, ki ga seveda odvozimo previdno. V Šmartnem pri Litiji, v 1. križišču, zavijemo levo in kolesarimo naravnost, previdno po robu cestišča, do Litije.

Iz Litije, nazaj v Ljubljano, se vrnemo po že znani poti, čez Kresnice, Dolsko, Beričevo, Šentjakob in Črnuče. Pot Ljubljana – Litija si lahko ogledate tukaj.

Kolesarska tura Litijski krog (K) ni ravno lahkotna in od nas zahteva malo boljšo telesno pripravljenost, kondicijo. Na poti sta dva daljša vzpona, ki nam pobereta kar nekaj energije, zato seveda ne smemo pozabiti na zadostno količino pijače in kakšen prigrizek (npr. čokoladno tablico). Vsekakor pa je pot vredna našega truda…

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!