L042_Domzale-Slivna

Dolžina: 25,34 km

Čas: 2 – 3 h

Zahtevnost: zahtevna

Podlaga: kolesarska steza, cesta, makedam

POT: DOMŽALE – GORJUŠA – RAČA – ZALOG POD SVETO TROJICO – DOLE POD SVETO TROJICO – STEGNE – VRHPOLJE – SPODNJI TUŠTANJ – MORAVČE – ZALOG PRI MORAVČAH – GABRJE POD LIMBARSKO GORO – ZGORNJE KOSEZE – PEĆE – KORUN – SLIVNA

OPIS POTI:

Kolesarska pot L042 se prične v Domžalah v križišču pred stadionom. Zavijemo desno po kolesarski stezi ob Kopališki cesti, čez most (reka Kamniška Bistrica) in v Zaborštu desno. Prečkamo avtocesto (A1 Ljubljana – Maribor) in takoj ostro zavijemo levo.

Vozimo naravnost po cesti, ki kaj kmalu preide v makedam. Skozi Gorjušo, prečkamo reko Račo in takoj desno po poljski poti, tik ob reki. V Zalogu pod Sveto trojico spet prečkamo reko Račo in nadaljujemo previdno po cesti skozi Kokošnje, Dole pod Sveto trojico ter Stegne in Vrhpolje. V Spodnje Tuštanju zavijemo desno in nato, pri naslednji oznaki poti, zavijemo levo na gozdno pot, ki nas popelje mimo cerkvice na hribčku in na drugo stran v Moravče.

V Moravčah prečkamo glavno cesto, pri pošti zavijemo desno na Šlandrovo cesto ter se pripravimo na zahtevnejši del naše ture, saj se od tukaj naprej večino časa vzpenjamo in spuščamo (včasih bolj, včasih manj). Seveda nas nekaj vzponov ne bo ustavilo, zato se podamo naprej. Skozi Zalog pri Moravčah in Gabrje pod Limbarsko goro, kjer zavijemo desno. Kolesarimo naprej skozi lepi vasici Mošenik in Zgornje Koseze vse do Peč, kjer naša pot zavije desno navzdol do glavne ceste. Zavijemo levo in nato desno čez mostiček nad potočkom ter zopet navzgor.

Skozi Korun in Setiše, ves čas navzgor. Ko smo že skoraj na koncu z močmi, z velikim veseljem in olajšanjem, končo pripeljemo do Spodnje Slivne, kjer se kolesarska pot L042 zaključi.

V kolikor nam je ostalo še kaj moči v nogah se lahko podamo še do Zgornje Slivne (zavijemo desno) in do Geometričnega središča Slovenije (GEOSS).

Pot L042: Domžale – Slivna poteka po malo prometnih cestah, makedamskih ter gozdnih poteh, zato je najbolj priporočljiva za gorska ali treking kolesa. Med potjo lahko uživamo v miru, tišini ter čudoviti naravi, majhnih odmaknjenih vasic. Popolno sprostitev nam kvarijo le nenehni vzponi (predvsem od Moravč naprej), ki se včasih kar nočejo in nočejo zaključiti.

ZEMLJEVIDGALERIJAVIDEO

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!