Kolesarska pot Ljubljanski ZOO in Koseški bajer

Ljubljanski ZOO in Koseški bajer (K)

Dolžina: 10,69 km

Čas: 0 – 1 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: kolesarska steza, cesta

KOLESARSKA POT:  BEŽIGRAD – ROŽNA DOLINA – KOSEZE – ŠIŠKA – BEŽIGRAD

OPIS KOLESARSKE POTI:

Pot začnemo pred Gospodarskim razstaviščem v Ljubljani. Podamo se proti centru Ljubljane in na križišču pred Bavarskim dvorom zavijemo desno na Tivolsko cesto. Mimo bencinske črpalke do križišča pri kopališču Ilirija. Prečkamo križišče naravnost in nato še levo. Pred poslovnim centrom Tivoli zavijemo desno in po kolesarski cesti mimo Narodne galerije (na levi) in mimo Moderne galerije (na desni). Vozimo naravnost po Prešernovi cesti in na križišču pri Centralni tehnični knjižnici zavijemo desno na Erjavčevo cesto proti Rožni dolini. Po kolesarski stezi skozi Rožno dolino vse do Ljubljanskega živalskega vrta (ZOO).

Naš naslednji cilj je Koseški bajer. Iz živalskega vrta se podamo čez cesto in desno na kolesarsko stezo. Kolesarska steza je tukaj speljana v celoti med drevesi po senci ter je odmaknjena od glavne ceste. Po parih kilometrih, ko se steza ponovno priključi glavni cesti, zavijemo levo in že smo pri Koseškem bajerju.

Nadaljujemo pot. Za bajerjem zavijemo desno, mimo stanovanjskih blokov in v križišču levo. Po Šišenski cesti do Gasilskega doma Zgornja Šiška in v križišču desno na Vodnikovo cesto. Kolesarska steza je speljana po robu cestišča, paziti moramo na parkirane avtomobile ter možno nenadno odpiranje vrat le-teh. Pripeljemo mimo Bolnice Dr. Petra Držaja. V križišču zavijemo levo, nato prečkamo Celovško cesto ter nadaljujemo po kolesarski stezi, ki je tukaj speljana za stanovanjskimi bloki. Steza nato zavije na Drenikovo ulico. Vozimo naravnost do Plečnikovega stadiona (stadion Bežigrad). V križišču zavijemo desno na Dunajsko cesto ter nadaljujemo do Gospodarskega razstavišča.

Zelo lahkotna kolesarska pot do Ljubljanskega živalskega vrta in Koseškega bajerja. Skoraj v celoti pot poteka po kolesarskih stezah in je kot taka primerna tudi za družinski izlet z majhnimi otroki.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!