L046 Lavrica - Turjak

Dolžina: 19,68  km

Čas: 1 – 2 h

Zahtevnost: srednja

Podlaga: kolesarska steza, cesta, makedam (cca. 5 km)

KOLESARSKA POT: LAVRICA – ŠKOFLJICA – GUMIŠČE – ŽELIMLJE – TURJAK

OPIS KOLESARSKE POTI:

Med Lavrico in Pijavo Gorico so 4 odseki makedamske poti v skupni dolžini približno 5 km.

Skozi kraj Gumišče je cestišče precej poškodovano (razpokana, luknjasta in poševna cesta).

Kolesarska pot L046 se začne na Lavrici. V drugem križišču za trgovino Hofer opazimo prvo oznako za pot in zavijemo desno čez železniško progo. Za progo zavijemo levo in nadaljujemo vožnjo po cesti med hišami. Pri oznaki zavijemo levo na kratek makedamski odsek in nato spet levo. Na koncu zavijemo desno in kratek čas vozimo ob železniški progi.

V naslednjem križišču pri železniški progi nas oznaka obvesti, da se pot L046 razdeli na dve možni različici. Prva različica nas vodi levo čez železniško progo ter nato desno po glavni cesti (Dolenjska cesta) skozi Škofljico ter nato desno proti Igu.

Druga različica poti pa v križišču zavije desno mimo industrijsko obrtne cone Škofljica. Kmalu se spet začne makedamski odsek in pot zavije levo. Do konca in desno na cesto proti Igu, kjer se različici poti L046 ponovno združita.

V naslednjem križišču zavijemo levo skozi kraj Gumišče. Tukaj je cesta precej poškodovana, tako da previdnost pri vožnji ni odveč. Vozimo po robu cestišča naravnost ter nato pred parkiriščem (za bencinsko črpalko) zavijemo desno. Sledi še zadnji odsek makedama nato pa kmalu pridemo na spet na asfaltirano cesto. Od tukaj naprej vozimo po glavni cesti.

Cesta je povečini prazna, redko srečamo kakšen avtomobil ali traktor. Skozi Želimlje in naprej. Uživamo v miru ter prelepi okolici. Kmalu pa se naša »uživancija« konča, ko pot zavije levo (malo pred krajem Ščurki) ter se začne približno 3 km dolg vzpon na Turjak. V uteho nam je le to, da je vzpon povečini speljan po gozdu, ki nam nudi nekaj zaščite pred soncem.

Ko končno prispemo na vrh, lahko zavijemo desno do gradu Turjak. Drugače pa nadaljujemo našo kolesarsko pot še malenkost navzgor do gostinskega objekta in parkirišča ob glavni cesti.

ZEMLJEVIDGALERIJA

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!