Kolesarska pot L041 Mekinje - Kamniska Bistrica

Podlaga: cesta

KOLESARSKA POT: MEKINJE – STAHOVICA – KAMNIŠKA BISTRICA

OPIS KOLESARSKE POTI:

Kolesarska pot L041 se začne v kraju Mekinje pri Kamniku, ter nas popelje do izvira Kamniške Bistrice.

Podamo se skozi Mekinje naravnost po cesti ter hkrati občudujemo prelep razgled na Kamniško Savinjske Alpe. Skozi Godič in nato pred mostom (reka Kamniška Bistrica) zavijemo desno. Previdno vozimo po robu cestišča do Strahovice, kjer zavijemo levo. Vozimo po cesti večinoma tik ob Kamniški Bistrici. Kljub rahlemu vzpenjanju ceste se pogumno podamo naprej – naravnost in navzgor, ter kmalu pridemo do parkirišča pri spodnji postaji nihalke pod Veliko planino.

Na kratko se ustavimo, pretegnemo noge in razgledamo, nato pa nadaljujemo našo pot vse do izvira Kamniške Bistrice.

Tura po kolesarski poti L041 ni preveč zahtevna, če imamo vsaj malo kondicije ter že nekaj kilometrov za sabo. Ker večina poti poteka po dolini tik ob reki in večinoma v senci, je priporočljivo imeti s seboj vetrovko tudi v poletnem času.

ZEMLJEVIDGALERIJAVIDEO

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!