Kolesarska pot L038 Šentvid - Sora

Čas: 0 – 1 h

Zahtevnost: lahka

Podlaga: kolesarska steza, cesta

KOLESARSKA POT: ŠENTVID – GUNCLJE – DVOR – STANEŽIČE – MEDNO – PRESKA – MEDVODE – GORIČANE – RAKOVNIK – SORA

OPIS KOLESARSKE POTI:

Kolesarska pot L038 se začne v Šentvidu pri nakupovalnem središču Merkur. Pot nas vodi po cesti skozi Gunclje, na koncu levo mimo Rugby kluba Ljubljana in skozi Dvor. Tik pred Stanežičami pot na kratko zavije desno po kolesarski in sprehajalni poti mimo cerkvice med polji, in nato levo na cesto.

Vozimo naravnost, v Mednem se držimo levo ter se peljemo mimo Motela Medno. Sledi kratek spust in nato v križišču zavijemo desno ter se previdno vozimo po robu cestišča tik ob železniški progi. V Preski, v glavnem križišču, zavijemo desno (pred tovarno barv Helios). Na koncu Barletove ceste, je pot L038 speljana skozi podhod pod železniško progo, tako da moramo sestopiti s kolesa.

Ponovno zajahamo naše kolo, zavijemo levo in se previdno priključimo na prometno Gorenjsko cesto. V semaforiziranem križišču zavijemo levo in takoj desno na Cesto ob Sori. Mimo banke, Turistično informativnega centra (TIC) in trgovine, nato levo in takoj še enkrat desno.

Sedaj kolesarimo po malo prometni cesti, tik ob železniški progi, skozi podvoz in naravnost naprej. Prečkamo še kraje Goričane in Rakovnik ter se pripeljemo v Soro, kjer se naša pot zaključi.

Pot je zelo prijetna in lahkotna. Speljana je v celoti po malo prometnih cestah, vseeno pa moramo voziti previdno in po predpisih.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!