Idemo_na_Vogrsko

Čas: 2 -3 h

Zahtevnost: srednja

Podlaga: kolesarska steza, cesta

POT: MORAVSKE TOPLICE – FOKOVCI – SELO – PROSENJAKOVCI – MAGYARSZOMBATFA (M) – VELEMÉR (M) – SZENTGYÖRGYVÖLGY (M) – MÁROKFOLD (M) – NEMESNÉP (M) – KOBILJE – MOTVARJEVCI – BOGOJINA – TEŠANOVCI – MORAVSKE TOPLICE

OPIS POTI:

Na turo na Vogrsko se odpravimo iz parkirišča v središču Moravskih Toplic. Zavijemo desno, po kolesarski stezi ob glavni cesti, do krožišča. V krožišču zavijemo levo (3. izhod) in naprej po cesti, previdno po robu cestišča, v smeri Fokovcev. Kmalu pustimo hiše za seboj in kolesarimo med polji. Cesta se ves čas vzdiguje in spušča, včasih bolj, včasih manj. Sledimo oznakam kolesarske poti, skozi vas Selo. Cestišče se poslabša zato previdnost pri vožnji ni odveč. Sledi krajši spust in nato spet lahkoten vzpon v Prosenjakovce.

Za Prosenjakovci se zopet malo spustimo in nato vozimo med neskončnimi polji in nasadi vse do meje z Madžarsko. Prečkamo zapuščeni mejni prehod ter z zanimanjem ogledujemo okolico. Le redko srečamo kakšen avto, povsod tiha tišina… Spet rahlo navzgor in navzdol in nato v križišču desno v smeri proti Lentiju.

Kolesarimo naravnost po slabši cesti madžarskega podeželja. Skozi kraje neizgovorljivih imen kot so Velemér, Szentgyörgyvölgy in Márokföld. V kraju Nemesnép zavijemo desno proti meji s Slovenijo. Sledi lahkoten vzpon do meje in že kmalu zopet kolesarimo med slovenskimi polji.

V križišču zavijemo desno v Kobilje in nato naprej po glavni cesti skozi naselje. Med polji se cesta zopet poslabša, vendar nas seveda to nikakor ne ustavi in z novim zagonom kolesarimo naprej. Skozi Motvarjevce in naprej skozi gozdiček do Bukovnice. Cesta se spet non-stop dviguje in spušča, nato kmalu prispemo v Bogojino. Zavijemo levo in takoj desno ter previdno vozimo po robu cestišča glavne ceste vse do Tešnovcev. Kmalu z olajšanjem zapeljemo na kolesarsko stezo in prevozimo še zadnje kilometre do Moravskih Toplic.

Kolesarska pot Idemo na Vogrsko je zelo prijetna. Malo nas sicer utrudijo vzponi in spusti, ki pa na srečo niso preveč zahtevni. Pot nas na kratko popelje na Madžarsko in nato spet nazaj v Slovenijo. Vozimo se večinoma po malo prometnih cestah med neskončnimi polji in nasadi kjer lahko uživamo v miru in prelepi okolici.

ZEMLJEVIDGALERIJA

PRENOS PDF DATOTEKE

Vse informacije so zgolj informativne narave. Podani podatki ter opisi kolesarskih poti in znamenitosti, se lahko razlikujejo od trenutnega dejanskega stanja in razmer. Spletni portal www.kolopot.com in njegovo vsebino uporabljate na lastno odgovornost. Lastniki spletnega portala www.kolopot.com ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki jo kolesar povzroči ali utrpi pri vožnji po predstavljenih kolesarskih poteh!